Kokį darbą dirba renginių organizatoriai?

Vakarėlis paplūdimyjeKelininkai remontuoja kelius, siuvėjos siuva drabužius – tai žmonės, vykdantys konkrečią darbinę funkciją. Tačiau yra specialybių, kurių atliekamo darbo taip paprastai pora žodžių neapibūdinsi. Renginių organizatoriai – vieni tokių. Na taip, jie organizuoja renginius. Tačiau šis procesas yra sudarytas iš keleto atskirų dalių. Kokių? Tuoj sužinosite.

  • Informacijos apie save sklaida. Jei niekas nežinos apie tavo egzistavimą, logiška, jog apie sėkmę galima tik pasvajoti. Dažniausias savireklamos būdas šiandien – internetinė svetainė, prie kurios kokybės taip pat reikia padirbėti. Rekomendacijos iš buvusių klientų lūpų gali atnešti didelę naudą, bet šią privilegiją įgyja tik nemenką patirtį turintieji.
  • Bendravimas su galimais partneriais. Kad ir koks talentingas žmogus būtų, visko atlikti savarankiškai neįmanoma. Kokie potencialūs partneriai šioje srityje? Kaimo turizmo savininkas, geras kulinaras, muzikinė grupė, iškalbingas renginio vedėjas ir visi kiti, galintys prisidėti prie nepakartojamos šventės sukūrimo. Renginių organizatorius privalo nuolat ieškoti žmonių, teikiančių kokybiškas paslaugas ir, aišku, kaip įmanoma pigiau. Niekad nežinai, su kokiais užsakovo poreikiais teks susidurti.
  • Bendravimas su užsakovu. Tai itin svarbi dalis renginių organizatorių darbe. Per trumpą laiką reikia parodyti savo profesionalumą, įtikinti, jog būtent jūs šį darbą galite atlikti geriausiai. Būtina išaiaiškinti kliento norus bei aptarti jų realizavimo galimybes.
  • Kūrybinis ir techninis procesas. Čia prasideda smagiausia šios srities dalis. Jei renginį organizuoja komanda, sudaryta iš keleto žmonių, tai neretai pasidalinama veiklos kryptimis: vieni prisiima idėjinius darbus (temos formulavimas, scenarijaus rašymas ir panašiai), kiti – konkretesnius (datų, kainų derinimas ir kita). Tačiau neretai visą šią veiklą įsipareigoja atlikti vienas žmogus.
  • Sėkmingas idėjos išpildymas. Neužtenka ant popieriaus parašyto tobulo scenarijaus – reikia viską ir įgyvendinti idealiai. Iš to renginių organizatoriai ir valgo duoną, pagal tai formuoja savo reputaciją. Šiame etape itin reikalinga greita reakcija, gebėjimas nepasimesti, priimti tinkamiausią sprendimą, iškalbos menas, auditorijos valdymas.

Tai ir apima renginių organizavimas. Visai paprasta, ar ne?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *